کارخانه توری فایبر گلاس

کارخانه توری فایبر گلاس

اکثر کارخانه‌های سنگبری از تور و مش فایبرگلاس برای فرآوری سنگ‌های خود استفاده می‌کنند. تور مش فایبرگلاسی که کارخانه‌های سنگ استفاده می‌کنند انعطاف‌پذیر بوده و باعث استحکام سنگ شده و به ‌راحتی پشت سنگ می‌خوابند.
توری فایبرگلاس مقاومت کششی بسیار بالایی دارد و در برابر رطوبت و زنگ زدگی هم مقاوم است .
این تور که در کارخانه‌های سنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد یک مش فایبرگلاس ایده‌آل برای فرآوری سنگ‌ها در کارخانه‌ها است.

مزایای توری فایبر گلاس

توری فایبرگلاس مورد استفاده در کارخانه‌های سنگ بسیار سبک و وزن کمی دارد و سهولت آن در کاربرد یکی دیگر از مزیت‌های آن می‌باشد.
مش فایبرگلاس در کارخانه‌های سنگ استفاده می‌شود با توجه به نوع سنگ آن‌ها در گرماژ و چشمه‌های مختلف به کارخانه عرضه می‌شود.
همچنین این توری به‌جز استحکامی که به سنگ می‌دهد باعث افزایش عمر مفید سنگ هم می‌شود.
مش فایبرگلاس مورد استفاده در کارخانه‌های سنگ با توجه به وزن پایین درعین‌حال تاب تنشی بالایی هم دارد.
استفاده از توری فایبر گلاس در پشت سنگ امروزه یکی از الزامات کارخانه‌های سنگ در فرآوری سنگ می‌باشد.
از این تور به‌عنوان ابزاری برای مقاوم‌سازی در پشت سنگ استفاده می‌شود. در کارخانه‌های سنگبری برای آتل کردن بلوک سنگ و کوپ کردن آن استفاده می‌کنند.
جنس این تور از الیاف شیشه بافته ‌شده که یکی از مصارف آن در کارخانه‌های سنگبری است. توری دابل ۷ *۹، ۷۵ گرمی فایبرگلاس پشت سنگ با صرفه ‌ترین، استانداردترین و محکم‌ترین تور برای پشت سنگ می‌باشد.
از مش فایبرگلاس پشت سنگ برای افزایش مقاومت سنگ‌های مرمر، مرمریت و چینی استفاده‌ شده تا با افزایش استحکام آن بتوان از این سنگ‌ها محافظت بیشتری کرد.

جهت آشنایی بیشتر با این محصول، مطلب توری فایبر گلاس چیست را مطالعه کنید.
به‌علت مصرف بالا توری پشت سنگ فایبرگلاس تعدادی از کارخانه‌هایی که در ایران هستند و شرکت‌هایی در ایران به تولید این تور مشغول هستند، هدف آن‌ها تامین توری داخلی بدون نیاز به واردات است .
کارخانه و شرکت‌هایی که تولید میکنند به دلیل متغیر بودن قیمت آن و شرایط بازار قیمت توری را به ‌روز اعلام می‌کنند.
در کارخانه‌های تولید مش فایبرگلاس از بهترین متریال و تجهیزات به‌ روز دنیا استفاده می‌کنند.
در کارخانجات تولیدی استخدام کارشناسان زبده نیز بسیار اهمیت دارد چون با دادن مشاوره درست به مشتریان و پاسخگویی به سوالات آن‌ها در انتخاب توری مناسب کمک شایانی می‌توانند به آن‌ها داشته باشند.
کارخانجات تولید مش فایبرگلاس باید تمامی اصول استاندارد را در زمینه تولید رعایت کنند. کارخانجات توری مش فایبرگلاس، توری را در ابعاد و گرماژهای مختلف تولید می‌کنند.
این کارخانجات با تولید باکیفیت ‌ترین توری حرف اول را در صنعت می‌زنند و می‌توانند مشتریان زیادی را جذب کرده که از کیفیت محصول راضی بوده و مشتری وفادار آن کارخانه شوند.
تولید مش و توری فایبرگلاس در کارخانجات تولید مش فایبرگلاس انجام می‌پذیرد. مش فایبرگلاس ۴۵ گرمی، توری الیاف شیشه ۶۵ گرمی، مش فایر 75 گرمی، توری سنگ 129 گرم، عرض ا متر و توری 125 گرمی در کارخانه توری فایبر گلاس انجام میگیرد.

5/5 - (16 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق محفوظ است