هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی سنگ، معادن و صنایع وابسته در اصفهان 1401

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی سنگ، معادن و صنایع وابسته در اصفهان 1401

هفدهمین نمایشگاه تخصصی سنگ، معادن و صنایع وابسته در اصفهان از 24 آبان الی 27 آبان 1401 برگزار میشود. ساعات بازدید از این نمایشگاه 10 صبح لغایت 18 عصر میباشد. این نمایشگاه مخاطبین بسیار زیادی دارد. شرکت کنندگان، فعالان این حوزه آخرین دستاوردها و تجربه های خود را معرفی میکند.

در این نمایشگاه فعالان بخش اکتشاف، استخراج، بهره‌برداری معادن سنگ، مهندسان مشاور، پیمانکاران، فعالان حوزه ماشین‌آلات استخراج و فرآوری سنگ، فعالان بخش تجهیزات و ادوات معادن و کارخانجات سنگ، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات ایمنی مرتبط با صنعت سنگ و معادن، فعالان حوزه حمل و نقل و بازرگانی (صادرات و واردات) و همچنین فعالان حوزه محیط زیست، نشریات تخصصی صنایع مرتبط، تشکل‌ها، سازمان‌ها و موسسات و شرکتهای دولتی و خصوصی شرکت میکنند.

گروه تولیدی مای تور همانند فعالان این حوزه از در این نمایشگاه شرکت میکند و محصولات خود را (توری فیبرگلاس مارامو و رزین اپوکسی مارامو که به منظور چسباندن توری پشت سنگ کاربرد دارد) معرفی میکند. توری فایبرگلاس در حوزه ای متنوعی از جمله بخش صنعت سنگ و ساختمان، سیستم‌های اجرای خشک و کناف، سرامیک، سنگ آنتیک (استحکام بخشی سنگ‌های اسلب و تایل) استفاده میشود. این محصول ویژگی های بسیاری نسبت به محصول رقیب خود یعنی توری فلزی دارد به همین دلیل طی چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از ویژگی ها آن میتوان به سبک بودن، قابل حمل بودن راحتتر، مقرون به صرفه بودن نام برد.

بازرگانی طهرانی تولید و عرضه کننده توری فایبرگلاس با برند مارامو در انواع مختلف هست و از نظر کیفیت تولید جز بهترین توری ها است. توری مارامو دارای استاندارد اروپا است و مشخصه آن وجود سه خط رنگی مشکی، قرمز و آبی بر روی توری است. تور فایبرگلاس معمولا اندازه های گوناگون همراه با وزن و چشمهای مختلف است. این تنوع گستردگی باعث شده است که در صنعت های گوناگون کاربرد داشته باشد.

تولیدی مای تور با سابقه طولانی در حوزه صنعت سنگ و بائتجربیات ارزنده ای که کسب کرده است برای خرید تور فایبرگلاس میتواند شما را یاری کند. در بازار انواع متنوعی از توری فایبرگلاس با برندهای متفرقه وجود دارد. برای تشخیص توری با کیفیت از توری متفرقه باید چند نکته را در نظر بگیرید:

1- فروشنده با سابقه و معتبر باشد.

2- توری فایبرگلاس بسته بندی مناسب داشته باشد.

2- مشخصات توری مش فایبر گلاس خریداری شده بر روی بسته بندی با فاکتور مطابقت داشته باشد.

3- حاوی برگه مشخصات فنی باشد.

تولیدی مای تور در هفدهمین نمایشگاه تخصصی سنگ اصفهان محصولات خود را معرفی میکند و مقدم شما متقاضیان و بازدیدکنندگان محترم را گرامی می دارد. شما مراجعین محترم میتوانید برای مشاوره و کسب اطلاعات در مورد توری فایبر گلاس و رزین اپوکسی به غرفه مای تور مراجعه کنید.

5/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق محفوظ است