نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا Marmomac 2022

نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا Marmomac 2022

نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomac) از تاریخ 27 سپتامبر الی 30 سپتامبر 2022 از ساعت 9:30 تا 18 در شهر ورونا ایتالیا برگزار می شود. نمایشگاه تخصصی سنگ ورونا (Marmomac) یک نمایشگاه منحصربه فرد در زمینه سنگ های طبیعی است. این نمایشگاه در بخش استخراج و فرآوری سنگ های طبیعی و دستگاه های مرتبط است. این نمایشگاه، یک رویداد جهانی پیشگام و نوآورانه برای ترویج معماری و دیزاین است که مدهای جدید سنگ به نمایش گذاشته میشود. این نمایشگاه از سال 1961 برگزار میشود.

در نمایشگاه ورونا بزرگترین شرکتها، اساتید دانشگاه ها، محققان و دانشجویان مرتبط با معماری و حوزه اکتشافات معدن و سایر رشته های مرتبط با این حوزه از تمام دنیا شرکت میکنند و آخرین پیشرفت ها و تجربیات خود را ارائه میکنند. این نمایشگاه به طور کامل مسیر تامین و تولید، از مواد خام اولیه تا محصولات نیمه تمام و محصولات آماده صنعت سنگ و همینطور دستگاه ها و ماشین آلات پردازش و فناوری های عملی و در عین حال قابل استفاده سنگ های طبیعی در معماری و بنایی و طراحی ها را به طور جامع و مفصل شرح و عرضه می کند.

باتوجه به مطلب مختصری که در رابطه با نملایشگاه سنگ ورونا ارائه شد میتوان دریافت که به دلیل کیفیت و کامل بودن جایگاه تجاری بی همتا در زمینه صنعت سنگ دارد. همچنین فضایی کارساز بر اشخاص حقوقی و حقیقی که قصد دارند کسب و کاری در این زمینه داشته باشند میتوانند برای کسب اطلاعات و آشنایی با تکنولوژی روز دنیا در حوزه ی سنگ در این نمایشگاه، با شرکتها، فعالان و تولیدکنندگان آشنا شوند. اذعان این مضوع که نمایشگاه سنگ ورونا بستری ایده آل است که جدیدترین و پیشرفه ترین تکنولوژی ها، عملیات های این صنعت را در آن می توان یافت دور از ذهن نیست. نمایشگاه سنگ ورونا، پذیرای تولیدکنندگان و طراحان حوزه سنگ های مرمر از بخش ماشین آلات تا محصولات ابزاری و همچنین از دستگاه های ساینده ی سنگ مرمر تا ابزار الماسی و محصولات شیمیایی و بلوک های مرمر، تخته سنگ ها و محصولات آماده نهایی، می باشد.

مزایای نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا

نمایشگاه سنگ ورونا Marmomac برجسته ترین و شناخته شده ترین نمایشگاه تجاری-بیزینسی جهان در زمینه صنعت سنگ است. در نتیجه بیشترین نرخ پوشش خبری در مدیا ها و شبکه های اجتماعی و رویکرد صنعتی را در خواهید یافت.

این نوین و مدرنیزه بودن نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا آن را متمایز کرده است. با این تفاسیر شرکت در این نمایشگاه یک امر اجتناب ناپذیر برای همه کسانی است که در این حوزه فعالیت میکنند و از تاثیر این نمایشگاه مطلع هستند.

نمایشگاه سنگ ورونا هم برای مشاوران و هم معماران اتفاقی ویژه و بینظیر است که مؤلفه‌های آموزشی، نشست ها و قدم های حمایتی به شکل تلفیقی ارائه شده تا افراد بیشترین بهره را از حضور خود در نمایشگاه ببرند.

معرفی چند نمایشگاه در شهر ورونا ایتالیا

ورونا در شمال ایتالیا از دیرباز به دلیل قرارداشتن در مسیر اروپای مرکزی به جنوب ایتالیا مورد توجه بوده و باعث شده این شهر به یکی از مراکز تجاری و بازرگانی تبدیل شود. امروزه نیز به دلیل برگزاری نمایشگاه های مهم تجاری جاذبه های دیدنی فراوان، نمایش های تئاتری و اپرا مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

نمایشگاه سل و محصولات زراعی

این نمایشگاه محلی برای ارتباط بین تامین کنندگان و متقاضیان موادغذایی است که در فروردین ماه برگزار میشود.

نمایشگاه متف

این نمایشگاه یک رویداد بین المللی در بخش فلزات میباشد. این نمایشگاه هر 3 سال یکبار در اواخر خرداد برگزار میشود که یک رویداد در حوزه فلز آلومینیوم است.

نمایشگاه ساموتو

این نمایشگاه بین المللی در زمینه ماشین آلات متحرک و ساختمانی است. نمایشگاهی پیشرو در صنعت ساخن و ساز میباشد. این رویداد هر 3سال یکبار در بهمن و اردیبهشت برگزار می گردد.

گروه بازرگانی طهرانی که تولید و عرضه کننده توری فایبرگلاس با برند مارامو هست، همانند دیگر فعالان این حوزه در نمایشگاه ورونا در کنار موسسات و شرکتهای این حوزه صعنتی حضور دارد و از نمایشگاه بازدید میکند تا با پیشرفته ترین تکنووژی روز دنیا و دستگاه های صنعتی در زمینه سنگ اشنا شود و از تجربیات ایشان استفاده کند. مشارکت در این اتفاق مهم جهانی تجربه ای است که هر فرد یا شرکتی که در این بخش فعالیت میکند این فرصت مناسب را غنیمت میشمارد.

توری فایبرگلاس مارامو از برندهای مطرح و معروف در ایران است که دارای استاندارد اروپا اسا. به طور کلی توری فایبرگلاس در زمینه های مختلفی کاربرد دارد بنابراین قبل از سفارش حتما مشاوره بگیرید.

4.9/5 - (19 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق محفوظ است