توری فایبر گلاس 7 در 9

توری فایبر گلاس 7 در 9

یکی از انواع توری مورد استفاده در صنعت سنگ، توری فایبر گلاس 7 در 9 می‌باشد. این‌ توری که در واقع دارای رشته‌های دوگانه در تارهای توری هست در بازار به توری دابل (دوبله) ۷*۹ شناخته شده است. در ادامه به بررسی سایر سایزها و انواع دیگر این توری میپردازیم.

توری فایبرگلاس 7 در 9 یا توری دابل

توری فایبرگلاس 7 در 9 میلی‌متر دابل با عرض ۱۴۰:

برای فرآوری اسلب های سایز کوچک توری با عرض ۱۴۰ نیز کاربرد دارد. که با چشمه ۹ در ۷ میلی‌متر و با ساختار دوبله یکی از بهترین محصولات این عرصه می‌باشد.

توری فایبرگلاس 7 در 9 دوبل با عرض ۱۵۰ و ۷۵ گرم:

کلیه توری های فایبرگلاس چشمه ۹* ۷ عرضه شده مای تور در بازار ۷۵ گرمی بوده که علت این سیاست استاندارد بودن محصول می‌باشد و این در راستای ارائه محصول با کیفیت برای افراد حرفه‌ای در صنعت سنگ و کارخانجات سنگ‌بری و جهت تولید سنگ اسلب می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب و خرید این محصول، مطلب توری فایبر گلاس را مطالعه کنید.

توری 7*۹ با عرض 17۰:

عرض مش فایبرگلاس متناسب با سنگ‌های قله بریده ‌شده در خط تولید کارخانه می‌باشد. برای سنگ‌های با عرض حدود ۱۶۰ سانتی‌متر تا ۱۷۰ سانتی‌متر این توری مورد استفاده قرار می‌گیرد. توری دابل عرض ۱۷۰ پرفروش‌ترین توری با چشمه ۹* ۷ در ایران با عرض ۱۷۰ سانتی‌متر می‌باشد. از آنجا که عمده اسلب های استاندارد عرض حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ سانتی‌متر دارند این انتخاب صورت می‌پذیرد.

توری فایبرگلاس ۷۵ گرمی با چشمه 7 در 9 با عرض ۱۸۰:

در فرآوری اسلب های سنگ‌های با عرض بیشتر از توری ۱۸۰ استفاده می‌شود. عموماً از توری های مش فایبرگلاس دابل در سفارشات مهم صادراتی استفاده می‌شود یا اگر سنگ حساس باشد یا اسلب ها دارای ترک‌های زیادی باشند بهتر است از این توری استفاده شود.

توری فایبرگلاس چشمه ۹۷ دوبل با عرض ۱۹۰

توری فایبر گلاس چشمه ۹*۷ میلی‌متر با عرض ۱۹۰:

بزرگترین توری دابل عرض ۱۹۰ می‌باشد که برای فرآوری اسلب ها تا عرض ۲ متر بسیار مناسب می‌باشد. کیفیت تولید بالای این مش در کنار زیبایی ظاهری آن پس‌ از اجرا، آن را به تنها انتخاب شرکت‌های برتر در عرضه فرآوری سنگ‌های تزئینی در صنعت ساختمان تبدیل نموده‌است. توری مش فایبر گلاس کاربردهای بسیاری دارد که با توجه به مزایای بسیار آن نسبت ‌به توری های فلزی گالوانیزه و پلاستیکی آن را به یکی از پرکاربردترین محصولات در صنایع تبدیل نموده‌است.

جمع بندی

توری فایبر گلاس 7 در 9 دابل یا دوبل همانند دیگر مدل های توری فایبرگلاس کاربرد گسترده ای در صنعت سنگ های تزیینی دارد. یکی از برندهای مطرح در بازار ایران، توری فایبرگ لاس مارامو است که مای تور این توری را با استاندارد اروپا تولید و در بسته بندی عرضه میکند. مشخصه توری مارامو دارای سه خط رنگی مشکی، آبی و قرمز است. برای خرید توری فایبرگلاس میتوانید از متخصصان ما مشاوره بگیرید تا توری مد نظر خود را تهیه کنید. ما همواره در تلاش بوده ایم در این 20 سال بهترین کیفیت را ارائه کنیم.

4.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق محفوظ است