توری فایبر گلاس ۴۵ گرمی

توری فایبر گلاس ۴۵ گرمی

توری فایبر گلاس یا مش فایبرگلاس کامپوزیتی از الیاف بافته شده شیشه می باشد. از این توری برای افزایش استحکام سنگ‌ها، پیوستگی بتن، ملات ساختمانی، گچ، مقاومت کششی استفاده می‌شود. توری فایبر گلاس 45 گرمی نیز کاربردهای متنوعی در صنعت دارد. در ادامه در مورد این نوع توری توضیح میدهیم.

توری فایبرگلاس 45 گرمی

کاربرد توری فایبر گلاس 45 گرمی

توری 45 گرمی برای پوشش های اپوکسی مناسب است. مش فایبر گلاس 45 گرمی  این توری با چشمه های سه میلیمتر است. در ابتدا پرایمر بر روی سطح اجرا می گردد و بعد از آن مش 45 گرمی بر روی سطح خوابانده میشود و در نهایت لایه های نهایی اپوکسی بر روی توری اجرا می شود.

در نظر داشته باشید که این نوع توری باید متناسب با کارایی آن خریداری شود. جنس این توری از الیاف شیشه بافته شده است و دارای چشمه های 3 در 3 است. اجرای اشتباه این توری میتواند منجر به شکل گیری موج هایی بر روی کار گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، مطلب توری فایبر گلاس را مطالعه کنید.

کاربرد توری فایبرگلاس 45 گرمی

توری فایبر گلاس ۴۵ گرمی یکی از انواع توری فایبر گلاس است که مصرف زیادی در صنایع مختلف دارد. این توری بیشتر برای اجرای کف‌پوش های پلی یورتان استفاده می‌شود. همچنین در تولید سمنت برد و میکرو سمنت ها مورد استفاده قرار میگیرد. یکی دیگر از موارد کاربردی این مش در گچ‌کاری و افزایش استحکام است. در ترمیم ترک‌ و شیارهای ایجادشده در دیوارهای گچی و سیمانی هم این‌ توری کاربرد دارد.

 مشخصات توری فایبر گلاس 45 گرمی:

ردیفابعادتوضیحات
1عرض100 سانتی متر
2طول50 متری و 100 متری
3اندازه مش3 در 3 میلیمتر
4وزن (گرماژ)45 گرم در هر متر مربع

اندازه ریز مش ها و ضخامت کم این نوع توری بسیار مناسب است. در اجرای رزین اپوکسی، پر شدن مش‌های این توری باعث ایجاد یک کف پوش با ضخامت مناسب می گردد. این کف پوش قابلیت تحمل فشار، اصطکاک ناشی از بار ترافیکی و ضربه را درد.

جمع بندی

از آنجایی که توری فایبر گلاس در انواع سنگ های ساختمانی کاربرد دارد و مورد استقبال زیاد قرار گرفته است. از این توری انواع مختلفی مانند توری فایبر گلاس 45 گرمی تولید شده است که برای کف پوش های اپوکسی و پلی اورتان کاربرد دارد. اگر تجربه استفاده از این محصول را دارید می‌توانید آن را با ما اشتراک بگذارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره از کارشناسان مای تور می‌توانید درخواست خود را درج نمایید.

4.5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق محفوظ است