توری فایبرگلاس گرماژ 60

توری فایبرگلاس گرماژ 60

اگر سنگ‌های تزیینی یا ساختمانی شما از سالم هستند پیشنهاد میشود از توری ۶۰ گرمی ۲ * ۱ استفاده شود. این‌ توری علاوه ‌بر مصرف رزین اپوکسی پشت سنگ پایین، استحکام نسبتا خوبی دارد که دلیل آن نازک بودن این توری می‌باشد. در ادامه سایر عرض های توری فایبرگلاس گرماژ 60 را توضیح میدهیم.

توری فایبرگلاس گرماژ 60

توری با عرض ۱۷۰ سانتیمتری ۶۰ گرم و ۳ در 3:

اگر عرض سنگ اسلب مابین ۱۷۰ سانتی‌متر تا ۱۸۰ سانتی‌متر باشد می‌بایست از توری مش ۱۷۰ استفاده نمود. توری عرض ۱۷۰ ،۶۰ گرمی برای اسلب های با ترک کمتر و فاقد شکستگی بسیار مناسب است. از ویژگی‌های آن میتوان به مصرف کمتر اپوکسی اشاره کرد. با توجه به افزایش قیمت رزین‌های اپوکسی می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی در هزینه‌های تولید کارخانه در طول ماه داشته باشد.

توری عرض ۱۸۰ سانتی‌متر 60 گرمی:

پرمصرف‌ترین توری در کارخانجات سنگ‌بری عرض ۱۸۰ می‌باشد که جهت فرآوری اسلب های سنگ مرمریت چینی تراورتن و مرمر با عرض های ۱۸۰ سانتی‌متر تا ۱۹۰ سانتی‌متر بسیار مناسب می‌باشد. این توری نیز با توجه به گرماژ پایین و چشمه‌های ریز بافتی که دارد برای سنگ‌های با ترک کمتر مناسب است و مصرف رزین اپوکسی را کاهش می‌دهد.

توری گرماژ 60 با عرض 190

توری عرض 190 با گرماژ 60:

یکی دیگر از دسته بندی های توری مش فایبرگلاس 3*3 عرض 190 سانتیمتر میباشد که برای سنگ های اسلب با عرض بیشتر کاربرد دارد. اسلبهای سایز بزرگ را براحتی می توان با این توری فرآوری نمود که علاوه بر چسبندگی و استحکام بالا و باتوجه به گرماژ پایین آن با مصرف اپوکسی کمتر بسیار اقتصادی میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، مطلب توری فایبر گلاس را مطالعه کنید.

توری عرض 2 متر 60 گرمی 3 در 3:

توری عرض 2 متری بزرگترین توری مش فایبرگلاس در ایران میباشد که از آن برای عایق پروژه های پتروشیمی فیلتراسیون مخازن نیز استفاده میشود. اما بیشترین کاربرد و استفاده آن در صنعت سنگ و جهت فرآوری اسلبهای سایز بزرگ میباشد.

سنگهای مرمریت و چینی با عرض های بالا را میتوان با این توری فرآوری کرد. بیشترین عرض سنگ قابل تولید در ایران 205 سانتیمتر است که این توری برای اسلبهای 2 متری بسیار مناسب است.

جمع بندی

توری فایبرگلاس با گرماژ 60 یکی دیگر از محصولات این خانواده از توری هست. این توری مانند سایر دیگر توری های فایبرگلاس با عرض های متنوعی تولید هر کدام استفاده اختصاصی خود را دارد. تولیدی مای تور، توری فایبرگلاس مارامو که دارای استاندارد اروپا هست را عرضه میکند. این محصول دارای بسته بندی مناسب و کیفیت بالایی است. مشخصه این توری وجود سه خط رنگی مشکی، آبی و قرمز است. اگر هنوز در انتخاب توری مدنظر سوالی دارید میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید.

4.8/5 - (18 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق محفوظ است