توری بقچه کردن

توری بقچه کردن

یکی از فازهای فرآوری سنگ، بقچه یا بغچه کردن سنگ است. در این فاز اطراف سنگ توری چسبانده می‌شود. با نصب توری بقچه که با عنوان «توری بغچه کردن» شناخته می‌شود، از شکستن سنگ جلوگیری می‌گردد. مقاومت سنگ به وسیله توری بیشتر میشود و آماده برای برش زدن می‌گردد. در ادامه در مورد توری بافت حصیری و ویژگی توری بقچه توضیح میدهیم. در صورت داشتن سوال میتوانید با مشاوران ما در تماس باشدید.

توری بقچه کردن یا آتل کردن سنگ

توری بقچه کردن از خانواده توری فایبر گلاس است. برای بغچه کردن سنگ حتما باید از توری الیاف حصیری استفاده شود. این توری‌ها با عرض 1 متر و با گرم های 200، 400، 600 و 800 موجود هستند.

چرا توری بافت حصیری برای بقچه کردن سنگ استفاده میشود؟

توری های بافت حصیری به خاطره مقاومت بسیار بالایی که دارند، برای بقچه کردن سنگ گزینه ایده آلی است. این توری در گرماژ و اندازه های مختلف ساخته می‌شود. درصورتی که قصد سفارش و خرید این توری را دارید، با مشاوران ما تماس بگیرید تا متناسب با نیازخود محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

ویژگی توری بقچه کردن

  • افزایش استحکام سنگ
  • جلیوگیری از خرد شدن سنگ
  • عدم جذب رطوبت
  • نسوز بودن
  • عایق الکتریکی

جمع بندی

توری بقچه کردن یکی از مراحل مهم فرآوری سنگ در کارخانه های فراوری سنگ هست. این نوع توری باتوجه به کارایی منحصربه فرد باعث شده که امروزه مورد توجه فعالان صنعت سنگ قراربگیرد. چنانچه سوالی در مورد این محصول دارید میتوانید در پایین همین مطلب عنوان کنید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق محفوظ است