توری اتوشده 2 در 1

توری اتوشده 2 در 1

توری اتو شده 2 در 1 یا توری اتویی 2 در 1 در بازار به عنوان توری اتو خورده معروف است. این توری از خانواده توری فایبر گلاس است و از الیاف شیشه تولید شده است. تکنولوژی پیشرفته بافت و پوشش آن فقط در اختیار تعدادی شرکت در دنیا است و تولید این توری با پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات ژاپنی انجام میپذیرد. انواع مختلف توری های چشمه 1*2 که وزن آن‌ها نیز ۶۰ گرم می‌باشد به‌شرح زیر می‌باشد.

انواع توری اتویی (اتوشده) 2 در 1

توری اتو شده با عرض ۱۲۰ و چشمه 1 در 2:

این ‌توری کوچکترین و کم‌عرض ترین توری فایبر گلاس ۶۰ گرمی با چشمه‌های ۲ میلی‌متر در ۱ میلی‌متر می‌باشد و جهت فرآوری انواع سنگ چینی گرانیت مرمر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت این توری در مقایسه با سایر مش‌های مورد استفاده در کارخانجات سنگبری بالاتر بوده که علت آن بافت خیلی ریز و متراکم و همچنین سرعت تولید کم و همچنین تکنولوژی بالای تولید آن‌هاست.

دقت بافت این محصول آ‌نقدر بالاست که شما می‌توانید این خانواده توری ها را در دسته باکیفیت ‌ترین توری های بازار قرار دهید. توری سنگ 1*2 با عرض ۱۵۰ سانتیمتری جدیداً و با توجه به افزایش قیمت رزین اپوکسی تولیدکنندگان و کارخانجات سنگبری ضمن توجه بیشتر به قیمت محصولات مصرفی، جهت کاهش هزینه‌های تولید نسبت ‌به انتخاب توری‌های پشت سنگ با استحکام بالا و مصرف رزین پشت سنگ کمتر اقدام می‌نمایند. از این‌ حیث مش فایبرگلاس از ۱۵۰ با چشمه 1*2 وزن مخصوص ۶۰ گرم بر مترمربع کم‌مصرف ترین و جدیدترین محصول این عرصه به حساب می‌آید.

استفاده از خانواده مش‌های جدید موجب شده تحولی در صنعت سنگ ایجاد شود. ما نیز همگام با برترین شرکت‌های تدارکات صنعتی در کشور ایتالیا و چین اقدام به عرضه این محصول خاص به ‌صورت عمده و برای تولیدکنندگان عزیز نموده‌ایم. تولید این توری بسیار پیچیده‌است و مهم‌ترین پارامتر در تولید آن کیفیت بالای آن می‌باشد. شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید این توری مش نموده‌اند که به واسطه کیفیت پایین محصولاتشان اصلا امکان رقابت ندارند و ما همواره با توجه به دانش تولیدی به‌روز و ماشین‌آلات پیشرفته و دسترسی به فرمولاسیون ایده‌آل جهت پوشش‌های سخت کننده توری فایبرگلاس پیشروی این صنعت در بازار کشور بوده‌ایم این محصول را نیز با افتخار تقدیم می‌نماییم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب و خرید این محصول، مطلب توری فایبر گلاس را مطالعه کنید.

توری اتو شده سنگ چشمه 1 در 2 عرض ۱۶۰ سانتی‌متر:

توری‌های مش فایبرگلاس مورد استفاده در صنعت سنگ دارای کیفیت‌های متفاوتی می‌باشد. ما همواره سعی بر آن داشتیم تا بالا ترین کیفیت ممکن را تهیه و عرضه نماییم. در حال‌حاضر مدعی تخصصی‌ترین توری های فایبر گلاس صنعتی با جدیدترین متد و بروزترین خطوط تولید دنیا می‌باشیم افتخار ۲ دهه حضور در صنعت سنگ در کنار بزرگان این صنف می‌باشد.

توری اتویی چشمه 1*2 میلی‌متر عرض ۱۷۰ سانت ۶۰ گرمی:

پرمصرف ‌ترین توری فایبر گلاس مورد استفاده در صنعت سنگ با توجه به ابعاد اسلب ها عرض ۱۷۰ و عرض ۱۸۰ سانتی‌متر می‌باشد. این توری ها معمولاً مطابق با عرض اسلب بوده و از هر طرف حدود ۲ تا ۳ سانتیمتر کوچکتر از سنگ هستند. مش‌ فایبرگلاس اتویی (توری چشمه 1*2 ) که وزن آن هم ۶۰ گرم بر مترمربع می‌باشد و در حال حاضر بهترین و باکیفیت ‌ترین توری سنگ در بازار می‌باشد که با بهترین کیفیت عرضه می‌شود و نفیس‌ترین و ارزنده‌ ترین توری در ایران است. مصرف کمتر نسبت‌ به سایر مش‌ فایبرگلاس، زیبایی ظاهری آن پس‌از اجرا پشت اسلب و مقاومت بسیار بالا به نیروهای کششی ازجمله مزایای این توری به حساب می‌آید.

توری اتویی با عرض ۱۹۰ و چشمه‌ 1 در 2

توری فایبر گلاس اتویی ۶۰ گرمی چشمه‌ای ۱*۲ با عرض 180:

این توری نیز در دسته ‌بندی مش‌های اتویی بوده که از آخرین تکنولوژی تولید در صنعت بافت و تولید مش فایبرگلاس به بهره می‌برند. در واقع صنعت نساجی مجهز به دستگاه‌های بسیار پیچیده و به‌روز می‌باشد که در صنعت توری مش فایبر گلاس کمتر از تکنولوژی‌های جدید استفاده می‌شود.

عموماً دستگاه‌های ساده و ماشین‌آلات قدیمی درحال کار هستند اما این توری با توجه به ساختار پیچیده و ریز بافتی آن مستلزم تولید با حساسیت بالا و با جدیدترین دستگاه‌های تولید توری مش می‌باشد. در حال‌حاضر کارخانجات انگشت‌شماری در سرتاسر دنیا تکنولوژی و دستگاه‌های بافت و تولید این توری های فایبر گلاس اتوئی را دارند. مجموعه مای تور نیز با توجه به قدمت بالا در این عرصه و دانش فنی بالا  و شناخت کلیه افراد متخصص در این بازار اقدام به عرضه این محصول با کیفیت با بهترین کیفیت نموده‌است تا یکبار دیگر به مشتریان عزیز ثابت کنیم که بهترین بازار هستیم.

توری اتویی با عرض ۱۹۰ و چشمه‌ 2*1:

برای فرآوری اسلب های بزرگ از مش توری اتو شده فایبرگلاس با عرصه ۱۹۰ سانتی‌متر استفاده می‌شود که معمولاً در انواع مختلف توری، توری سنگ ‌بری ۴*۴، توری مش فایبرگلاس دابل 7 در 9 در کارخانجات سنگ‌بری استفاده می‌شود. به‌ تازگی با عرضه جدیدترین محصول که توری اتویی فایبرگلاس 1*2 می‌باشد. تنوع محصولات صنعت سنگ را کامل نموده‌ایم و در فرآوری انواع سنگ‌چینی سنگ‌های مرمر، سنگ‌های گرانیت و مرمریت از این توری استفاده می‌شود.

مزایای توری اتویی

  • وزن پایین‌تر
  • مصرف اپوکسی خیلی کمتر نسبت ‌به سایر توری‌های سنگبری
  • استحکام کششی طولی و عرضی بسیار بالا
  • مقرون‌به‌صرفه بودن با توجه به کاهش به‌سزای مصرف اپوکسی توری

جمع بندی

توری اتویی یا توری اتو شده در صنعت ساختمان و سنگ کاربرد گسترده دارد. این محصول اندازه های مختلفی دارد. توری فایبر گلاس مارامو دارای استاندارد اروپا و در بسته بندی مناسب است. توری مارامو دارای مشخصه سه خط رنگی مشکی، آبی و قرمز است. میتوانید جهت سفارش و مشاوره با مشاوران ما در تماس باشید.

4.8/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق محفوظ است