تقدیر انجمن سنگ از آقای مطیعی بخاطر برگزاری نمایشگاه سنگ تهران

تقدیر انجمن سنگ از آقای مطیعی بخاطر برگزاری نمایشگاه سنگ تهران

آقای مطیعی، شخصیتی بسیار پرقدرت و پرتلاش در عرصه‌ی فعالیت‌های مرتبط با صنعت سنگ ایران است. انجمن سنگ از زحمات و تلاش‌های این بنیان‌گذار نمایشگاه سنگ تهران قدردانی بسیار خود را اعلام کرده است.

با استفاده از دیگرین فعالیت‌های آقای مطیعی، انجمن سنگ به انجام برگزاری نمایشگاه سنگ تهران و در نتیجه ارتقای این رویداد مهم در نقشه‌ی صنعت سنگ کشور، توجه ویژه‌ای دارد.

با توجه به سهم بزرگ آقای مطیعی در پیشبرد اهداف انجمن سنگ و ترویج صنعت سنگ در ایران، تقدیر و تشکر از این بنیان‌گذار واجب بوده و انجمن سنگ از این شخصیت بزرگ و الهام‌بخش تقدیر و تشکر می‌نماید.

انجمن سنگ از روحیه کاری، اهتمام و شغف زیاد آقای مطیعی در برگزاری نمایشگاه سنگ تهران و همچنین ارتقاء اعتبار و استعدادهای صنعت سنگ تحت پوشش این رویداد بزرگ قدردانی می‌کند.

تقدیر انجمن سنگ از آقای مطیعی بخاطر برگزاری نمایشگاه سنگ تهران

با رهبری و تلاش‌های مداوم آقای مطیعی، نمایشگاه سنگ تهران به یکی از معتبرترین رویدادهای صنعت سنگ در کشور تبدیل شده و تأثیرات مثبت آن بر صنعت سنگ ایران مشهود است.

انجمن سنگ امیدوار است که همکاری‌های مثمر آقای مطیعی با این انجمن در ادامه نیز بر آب و جاروبیافتد و صنعت سنگ ایران رو به رشد و پیشرفت باشد.


خوب یا بد
زشت یا زیبا
هر کار بزرگ در هر جایگاهی که انجام شود همواره با نقد های بسیاری مواجه می شود.
نمایشگاه سنگ تهران یک رخداد بزرگ در سطح کشور و در صنعت بزرگ سنگ می باشد.
من بعنوان یک عضو کوچک از این صنعت بزرگ و پر افتخار همواره سعی نموده ام تا همراه و حامی صنعت بوده باشم
تقریبا بیست و سه سال سابقه سنگی بودن بنده که در ابتدا با حجازی سنگ در سال هشتاد وارد این بازار شدم و از سال هشتاد و سه و در کنار تولید سنگ شمش و ابزار شروع به واردات تجهیزات مصرفی نمودم
و با شدت گرفتن تحریم ها در سال هشتاد و پنج شروع به تولید رزین اپوکسی بصورت تخصصی و بعنوان اولین مجموعه جهت صنعت سنگ با برند مارامو نمودم.
و تا به امروز علی رقم فراز و نشیب های بسیار همچنان با محصولات مارامو در خدمت شما هستم و همواره سعی نموده ام شعار این برند را از روز اول تبدیل به دستاورد نمایم ( کیفیت برای حرفه ای ها ) و هدف و مقصود ما در گروه تولیدی و صنعتی مارامو کیفیت برتر بودن می باشد.
که برای معرفی هر چه بهتر محصولات مارامو سعی بر آن نمودیم تا با همراهی دوستان جهت برگزاری نمایشگاه های تخصصی در کنارتان باشیم.
که این مهم با لطف و همکاری دوستان عزیزم کاوه فاضل بسطامی و وحید آدمی با کتاب سنگ و نمایشگاه سنگ تهران در سال هشتاد و چهار شروع شد و تا امروز که مجموعه روشان روز با گستردگی بیشتر در حال فعالیت می باشد ادامه پیدا کرده.


فارغ از اینکه نمایشگاه در شهر آفتاب باشد یا سئول ؟


که بنده با برگزاری آن در محل دائمی نمایشگاه های تهران موافق تر بودم
اما با احترام به دوستان با توجه به دلایل منطقی که برای این جابجایی داشتند ما هم با روشان روز همراه هستیم .
ولی صنعت سنگ اصفهان که بعنوان بازیگران اصلی در این صنعت میبایست بیش از پیش همراه این نمایشگاه باشند
علاوه بر فاصله گرفتن از روشان روز


نه بعنوان غرفه دار شرکت کردند و نه بعنوان بازدید کننده استقبالی در شان این صنعت از نمایشگاه سنگ تهران صورت پذیرفت ، این در حالیست که جناب محمد مطیعی که یکی از سهامداران روشان روز می باشد و در حال حاضر بصورت دوره ای مدیرعامل هستند تلاش فراوانی را از ماه ها قبل انجام دادند حتی ایشان موفق شدند توافق نامه ای را با یک شرکت بزرگ نمایشگاهی در چین امضا کنند که نتیجه آن حضور گسترده تر چین در قالب پاویون غیر رسمی بود که متاسفانه شهادت ریس جمهور و تغییر در تاریخ برگزاری نمایشگاه موجب بر هم خوردن بسیاری از این برنامه ها شد .
از طرف دیگر تیم خوب و حرفه ای سنگ پلاس نیز تمام تلاش خود را در جهت بهتر برگزار نمودن و اطلاع رسانی گسترده تر با تمام ابزار های تبلیغاتی نمودند که جا دارد از آقای مطیعی و مهندس ترابی بخاطر این مهم تقدیر و تشکر بعمل آید ، در همین راستا انجمن سنگ ایران نیز با انتشار این پوستر در کانال های خود از زحمات آقای مطیعی و تیم روشان روز تشکر نموده اند.با حضور مدیر عامل شرکت مارمو دکتر رضا غلامعلی طهرانی

4.9/5 - (14 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق محفوظ است